menu

Monday, February 16, 2015

Voor de Liefde van mijn leven

                                               De sneeuwklokjes haalden het weer dit jaar, en maken een lief boeketje


Dit kleine hartje ontwierp ik 37 jaar geleden, ik plakte het op een Valentijn kaart voor mijn lief. Wij zijn nog steeds samen, vandaag.

Het is dankzij hem dat ik frivolité leerde maken. Hij kende iemand die me het kon leren. Hij gaf me ook mijn eerste 2 boekjes. Later maakte ik dat hartje verschillende keren, en verkocht het, in een hangertje of “broche” aan vriendinnen en collega’s. Er zijn dus mensen die kunnen getuigen dat ik het hartje zelf ontwierp :)

Dit motiefje is echter zó eenvoudig en voor de hand liggend, dat het heel waarschijnlijk is dat iemand anders net hetzelfde ontwierp. Het warm water en het wiel werden immers verschillende keren heruitgevonden.


                                                                        Mijn klein hartje! Ring: 4x3, Bogen: 8x3





                                                                                         Grote of kleine picots?


                                                                            Houten spoel door van Chris Parson


No comments:

Post a Comment